06 січня, 2011

Дивная новина

Дивная новина:
Нині Діва Сина
Породила в Вифлеємі
Марія єдина (2)

Не в царській палаті,
но межи бидляти,
Во пустині, во яскині,
А треба всім знати (2).

Що то Бога іста
Марія Пречиста
І рождає і питає
Його. як невіста (2).



На руках тримає
І Йому співає,
Всемогучим Створителем
Своїм називає (2).

Каже: "люлі, Сину!
Ти моя дитино!
Ти мене Собі Сам вибрав
За матір єдину(2).

Нині Ти смиренний,
О Недостиженний!
Спи доволі, в добрій долі,
Молодче блаженний (2).

Я в тобі надію,
Дорогий, лелію:
Де сам будеш, мене візьмеш.
Ти мій Добродію! (2).

Вияв Правосуде,
Що то з нами буде?
Як зі мною перед тебе
Стануть усі люди? (2)

Будемо молити
І Тебе просити:
Дай нам, Сину, в Твоїм Царстві
Віки вічні жити" (2).


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...