31 липня, 2011

Цвітна капуста тушкована в сметані.

Був час коли я страшенно любила займатися кулінарією. Мені подобалося видумувати нові страви, випробовувати нові приправи. Але, як кажуть, усе минає, то і це минуло. Зараз віддаю перевагу таким стравам, які є не надто трудомісткими в приготуванні і смачними. Чаклування над попередньою стравою, навіяло мене на цей рецепт.

Що нам потрібно:

1 середня цибуля,
2-3 ложки олії, краще оливкової;
1 середня головка цвітної капусти;
3-4 ложки сметани;
пучок петрушки
сіль, перець на смак.
2 яйця, зварених на круто;
1 невеликий помідор.

Приготування:

Нагріти в сковороді олію, викласти в неї порізану цибулю, дати декілька хвилин обсмажитися, так, щоб цибуля почала ставати прозорою.

Покласти до цибулі розібрану на суцвіття капусту, посолити, зробити найменший вогонь, накрити кришкою і тушкувати , час від часу помішуючи, поки капуста не змінить колір.
 Тоді додати сметану, поперчити, присипати дрібно порізаною петрушкою, накрити кришкою і готувати до готовності.

Помідор розрізати пополам і порізати на тоненькі пластинки, викласти на тарілку. Яйця почистити, розрізати на половинки і також викласти на тарілку біля помідорів, а тоді гарно розкласти суцвіття капусти!

Смачного!







2 коментарі:

  1. Я что-то в блоге, как и в жизни уже сто лет ничего не готовила. Я даже вкус этой сметанной цветной капусты представить не могу. Я обычно отвариваю в посоленной и подслащённой воде, потом обмакиваю во взбитом яйце и в муке и обжариваю в масле.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я, тоже, люблю капусту отваренную, а потом обжаренную в кляре и готовлю ее чаще, чем другими способами.
      Мне, в последнее время, нет настроения новые блюда испытывать.
      А эта капуста получилась вкусной.

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...