06 лютого, 2012

Яблучний пиріг "Польський"

Інгредієнти:
3 склянки муки;
1 пачка маргарину для пухкої випічки;
5 яєць;
5 столових ложок цукрової пудри;
1 пачка розпушувача до тіста;
3 столові ложки сметани;
2 пачки "Будень сметанковий", в пачці 40 г ( або суміш кукурудзяного і картопляного крохмалю 2,5 столові ложки);
1 склянка цукру.
Ванілін, кориця

Приготування: 
Муку розтерти з маргарином, додати 5 жовтків, ванілін, сметану, розпушувач до тіста, цукрову пудру. Замісити круте тісто, як на фото.


 Розділити на дві частини - більшу і меншу. Меншу загорнути у плівку і покласти у морозилку.
Решту тіста розкачати  і викласти на деко.


Яблука почистити, порізати на дрібні шматочки викласти на тісто, притрусити корицею.

5 білків зі склянкою цукру збити у густу піну:

Додати будень, або крохмаль, добре перемішати або збити і викласти  на яблука:

Тісто з морозилки потерти на грубій терці і викласти на піну:

Випікати при температурі 180-200 градусів 30-40 хвилин. 

Смачного!

Можете також спробувати яблучний пиріг "Гості на порозі" або яблучний пиріг


6 коментарів:

  1. Дякую за пригощення! Я цей пиріг називаю "Пиріг моєї мами". Вона його часто робила, бо мої хлопці дуже полюбляли верхній шар "пінки":))

    ВідповістиВидалити
  2. Я була в гостях у знайомої польки і вона мене пригостила цим пирогом. Коли розповідала рецепт, я довго не могла випитати у неї, що ж то таке "будень". Усі приправи і спеції купляю в "Арсені" або "Сільпо", а там такого немає. А це перед Новим роком зайшла на базар, проходила повз кіоск з приправами і абсолютно випадково спитала про "будень". От так і реалізувався рецепт.
    А мій синулька також обожнює верхній шар. Уже декілька разів пекла!

    ВідповістиВидалити
  3. Будень - це польською budyn, а українською - пудинг (хоча це також не українське слово:)) Ми лише збиваємо білки з цукром-пудрою, будин не додаємо. А все інше - за вашим рецептом.

    ВідповістиВидалити
  4. Таню, я знайшла переклад слова "будень" у польському словнику.
    Коли полька диктувала рецепт, то казала "будень сметанковий". І, я подумала, що це якийсь особливий сметанковий пудинг, а не звичайна суміш різних крохмалів + есенція вершкова. Але, з цим буденем білки швидше підсихають, і мають смак безе.

    ВідповістиВидалити
  5. Шановна п.Тетяно!
    Вітаю Вас і Ваш блог з присвоєнням номінації "Чудо-блог"! Із задоволенням передаю Вам цю естафету))) Удачі!
    З повагою
    http://tsybulyanskabigmirnet.blogspot.com/2012/02/blog-post_20.html#more

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже дякую п. Ліля! Для мене це стало повною несподіванкою!

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...