24 липня, 2012

Багет (Une baguette)

У мене зараз канікулярний період, правда, він цього року трохи напружений і хвилювальний, і  на це є дуже поважні причини. Але, не можна падати духом і занурюватися в депресію. Треба себе трохи розважати, піднімати настрій і думати позитивно. У кожного є свої рецепти піднімання настрою і покращення самопочуття. Для мене таким способом є чарівне слово "Франція" і усе, що з нею пов'язане.

Користуючись наявністю вільного часу  стала частіше заглядати у підручник французької мови, слухати підкасти, читати сайти, присвячені вивченню французької мови і сайти колишніх співвітчизниць, які живуть у Франції і розповідають про своє життя-буття там. Інколи так начитаюся, що майже віртуально перебуваю там. 
Мій ранок тепер розпочинається з горнятка кави і булочки з шоколадом. Пристосувала готове листкове тісто, яке продається в супермаркеті, для приготування булочок з шоколадом, які, таки, трохи схожі на круасани. А декілька тижнів тому тут прочитала як приготувати французький багет. Загорілася. Поекспериментувала  декілька разів і voila:

У меня сейчас каникулярный период, правда, он в этом году немного напряженный и волнительный, и на это есть очень уважительные причины. Но, нельзя падать духом и углубляться в депрессию. Нужно себя немного развлекать, поднимать настроение и думать позитивно. У каждого есть свои рецепты поднятия настроения и улучшения самочувствия. У меня таким способом служит волшебное слово "Франция" и все, что с ней связано.

Пользуясь наличием свободного временя стала чаще заглядывать в учебник французского языка, читать сайты, посвященные изучению французского языка и сайты бывщих соотечественниц, которые живут во Франции и рассказывают о своем житье-бытье там. Иногда так начитаюсь, что почти виртуально нахожусь там. 

Мое утро теперь начинается с чашечки кофе и булочки с шоколадом. Приспособила готовое слоеное тесто, которое продается в супермаркете, для приготовленя булочек с шоколадом, которые, все-таки, немного похожи на круассаны.  А несколько недель назад здесь прочитала как приготовить французский багет. Загорелась. Поэкспериментировала несколько раз и voila:




Bon appetit!


6 коментарів:

  1. Ммммм, які багети апетитні! Домашнє - воно завжди краще!
    А в мене точно такі ж самі гдр-овські кухонні рушнички! А ще є рожеві і синенькі! :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. На смак смачні, шкоринка хрустка, але дірочки в тісті, у справжньому багеті мають бути більшими. Та й не з усякої муки виходить він добрий. Перепробувала декілька видів муки. Остання виявилася найкращою. А може ще і з дріжджами поекспериментувати? Я використовую в брикеті.
      У мене також ще є рожевенькі і синенькі! :)

      Видалити
  2. А що то за мука - та, остання?
    Я також користуюся львівськими брикетними дріжджами. Одного разу брала Сафі (французькі), тісто мені не виросло на стільки, як звичайно. Певно є якийсь секрет їх використання. :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Фірми "Богумила" червона пачка. Купляла на ринку біля Балатону. Я от також їх купила (Сафі), а використувати не рискую.
      На 2 стакани муки я брала половинку маленького брикету (21 г) може це мало?

      Видалити
    2. Ага, то ми і на один і той же ринок ходимо!
      Я думаю, що дріжджів не було замало. "Дірочки" більші у багетів від якихось спеціальних добавок. На "ашанських" багетах так і написано. Може треба було ще тонший батончик зробити? Щоб, коли спечеться, був як паличка. :-)

      Видалити
    3. Справжній багет (французький) приблизно вдвічі довший від мого, і по товщині капельку товстіший, на смак майже схожий до мого:) Ті, що продають в "Арсені" дірками, і пухнастю близькі до французького, але смак у них трохи інший ніж в ориґінала.
      У мене деко духовки 50х50, щоб зробити його максимально довгим виклала батони по діагоналі. Але буду продовжувати експериментувати ... :))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...